به گزارش راهبرد معاصر، برای موفقیت یک کسبوکار کوچک یا بزرگ باید به نکات مهم و گاهی اوقات جزئی توجه کرد. ما در حال حاضر در دنیایی زندگی میکنیم که فروش شکل متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده است و مشتریان به دنبال دریافت خدمات از کسبوکارهایی میروند که ارزش آنها را از نظر مادی و معنوی به بهترین شکل حفظ کند. در این میان اگر بیزینسها و کسبوکارها برای مشتریان خود ارزش قائل نباشند، تنها ثمرش این است که مشتریان خود را از دست خواهند داد و مشتریان به دنبال جایی بهتر میروند که ارزش آنها را بداند. برای قدردانی از مشتریان وفادار روشهای متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها اهدای هدیههای سازمانی است. البته انتخاب نوع هدیه سازمانی هم نیاز به رعایت خلاقیت، هوشمندی و ابتکارعمل دارد. بنابراین نمیتوان صرف هزینه کردن و در نظر گرفتن بودجه برای هدیه سازمانی، هر نوع کالایی یا خدماتی را خرید و به مشتریان وفادار ارائه داد. یکی از هدایای سازمانی موثر کارت سفر علی بابا است که خدمات جذاب و متفاوتی در زمینه سفر و محصولات آن به مخاطبان ارائه میدهد. ممکن است که شما هم با سفر کارت علی بابا چندان آشنا نباشید. به همین دلیل در ادامه کمی درباره ویژگیهای متمایز این کارت و خدمات و محصولات آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهم.
خوشبختانه برای تشکر از مشتریان وفادار روشهای متعددی پیش روی شما وجود دارد. بهطور مثال میتوانید از یک سیستم ارسال خودکار ایمیل استفاده کنید و پس از هر خرید قدردانی خود را از مشتریان ابراز کنید. البته این روش برای کسبوکارهای کوچک و مشتریان خرد کاربرد بیشتری دارد. اما درصورتیکه مشتریان عمده دارید، باید روش موثرتری انتخاب کنید. سفر کارت علی بابا بهعنوان یک هدیه سازمانی خلاقانه و موثر این امکان را برای شما فراهم میکند که به مشتریان وفادار خود احساس خاص بودن بدهید. همچنین با استفاده از این کارت میتوانید تشکر ویژه خود را به بهترین شکل به مشتریان وفادار ابراز کنید.
به صورت کلی سفر کارت علی بابا در قالب یک هدیه سازمانی امکان استفاده از محصولات سفر را فراهم میکند. با اهدای این هدیه متمایز به همکاران، کارکنان، شرکای تجاری و مشتریان وفادار، شرایطی فراهم میکنید تا آنها بتوانند از محصولات سفر استفاده کنند و چمدان خود را برای سفری خوش و راحت با هزینه بسیار محدودتر ببندند.
برای تهیه این کارت میتوانید در تعداد، حجم و مبالغ بالا کارت را سفارش دهید. همچنین درصورتیکه میخواهید لوگو سازمانی و برند شما روی سفر کارت علی بابا درج شود، کافی است که درخواست خودتان را به وبسایت علی بابا منتقل کنید و تصویر لوگو را برای ثبت درخواست کارت سفر ارسال نمایید.
خوشبختانه این سفر کارت محدودیتهایی از نظر حداقل یا حداکثر سقف اعتبار ندارد. بنابراین شما بهعنوان صاحب کسبوکار یا مدیر شرکت و همچنین اعضای تیم منابع انسانی میتوانید با هر تعداد و مبلغ که در نظر گرفتید، سفرکارت علی بابا را سفارش دهید. اما محدودیتی که در این سفر کارت وجود دارد این است که امکان نقدکردن مبلغ موجود در آن نیست. بنابراین مخاطبان شما که کارت را دریافت میکنند، فقط میتوانند از سفر کارت برای دریافت خدمات و محصولات سفر از سایت علی بابا اقدام کنند؛ اما امکان نقدکردن اعتبار موجود در کارت برای افراد فراهم نیست.
شرکت علی بابا بهعنوان یکی از معتبرترین شرکتهای گردشگری در ایران شناخته میشود که خدمات متمایز و منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه میدهد. برای خرید سفر کارت نیز فقط کافی است که چند دقیقه در سایت وقت بگذارید و مراحل خرید را کامل کنید. برای این کار ابتدا باید وارد سایت علی بابا شوید و درخواست خودتان را برای سفر کارت علی بابا ثبت کنید. صفحهای مقابل روی شما باز میشود که در آن اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی و شماره تلفن را باید وارد کنید. همچنین یک آدرس ایمیل از سازمان وارد کنید و در آن لوگو برندی که میخواهید روی سفر کارت ثبت شود، بفرستید. درنهایت میزان مبلغ روی کارت و توضیحاتی که به نظرتان مهم است درج نمایید. در وقت محدودی که درخواست سفر کارت را ثبت کردید، کارت هدیه آماده شد.
نمیتوان انکار کرد که هدایای سازمانی که از سوی مدیران شرکتها موسسات کوچک و بزرگ برای مشتریان وفادار تهیه میشود چقدر در بهبود روابط و باز کردن باب آشنایی با مشتریان بالقوه تاثیرگذار است. شما با استفاده از این کارت بهراحتی میتوانید تشکر و قدردانی خود را از مشتریان وفادار در مناسبتهای مختلف ابراز کنید. همچنین نام برند و کسبوکار خودتان را در ذهن آنها ماندگار نگه دارید تا برای خرید کالا و خدمات در بین انبوه رقبا شما را انتخاب کنند. بنابراین در کنار تقویت روابط دوستانه با مشتریان وفادار، در جهت توسعه و ارتقاء سازمان و کسبوکار خود گام برمیدارید و تحکیم ارتباطات و هنجارهای اجتماعی را برای سازمان به ارمغان میآورید.
درعینحال به یاد داشته باشید که هدیه دادن فقط یک کار معمول و فرمالیته برای تبریک گفتن نیست. گاهی اوقات هدیه سازمانی که هوشمندانه انتخاب شده باشد، نشاندهنده سلیقه، شخصیت و محبت شما به مشتریان وفادار است. همچنین خلاقیت شما را در انتخاب نوع هدیه به نمایش میگذارد. بنابراین توصیه میشود که بودجه خود را برای تهیه هدیه سازمانی در راهی صرف کنید که مطابق خواستههای مشتریان وفادار باشد تا شما و مشتریان به بالاترین منفعت از این هدیه برسید.